علت سخت باز شدن درب یخچال بوش: در این مقاله در مورد موضوعات علت سخت باز شدن درب یخچال بوش و تغییر جهت باز شدن درب یخچال - خشك شدن نوار درب یخچال - بست درب یخچال - علت چسبندگی درب یخچال - تعمیر لولای درب یخچال - چسبناك شدن لاستیك - آهنربای درب یخچال - سنگین شدن در یخچال كه در گوگل توسط مشتریان جستجو می شود توضیحاتی ارائه میگردد.

علت سخت باز شدن درب یخچال بوش - قبل پرداختن به علت سخت باز شدن درب یخچال بوش با افتخار اعلام می نماییم كه كلیه خدمات و سرویس ها با بالاترین سطح كیفی و كمی و با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات در خدمات پس از فروش بوش ارائه میگردد  با ما همراه باشید تا بیشتر در موردعلت سخت باز شدن درب یخچال بوش و تغییر جهت باز شدن درب یخچال - خشك شدن نوار درب یخچال - بست درب یخچال - علت چسبندگی درب یخچال - تعمیر لولای درب یخچال - چسبناك شدن لاستیك - آهنربای درب یخچال - سنگین شدن در یخچال بدانید.


Ensd7xVeg0یخچال فریزر مانند هر وسیله دیگری ممكن است دچار اشكال شود و كار خود را به درستی انجام ندهد اما از آنجایی كه مواد غذایی حساس هستند، مشكل داشتن یخچال حتی برای چند ساعت هم می تواند باعث فساد مواد غذایی شود. خیلی از مواقع مشكلاتی برای لوازم خانگی از جمله یخچال بوجود می آید كه عیب های فنی نیستند و بیشتر اشكالاتی هستند كه به دلیل شرایط و استفاده نادرست از دستگاه بوجود می آید. سفت شدن درب یخچال و فریزر یا سخت باز شدن آن ها از جمله مشكلاتی است كه معمولا اشكال فنی نیست. در قسمتی كه لولا قرار دارد و نیاز به باز شدن درب یخچال می باشد لولا به بدنه یخچال گیر می كند و مانع باز شدن درب یخچال شود.در این مورد باید قسمتی كه لولا قرار داره مورد بررسی قرار بگیرد.  لاستیك های دور درب باید تمیز شوند تا درب به درستی باز و بسته شود. خاك و سایر ذرات می توانند روی سطح لاستیك جمع شده و باعث ایجاد مقاومت شوند. برای اطمینان از تمیز بودن و عاری از ذرات مواد غذایی مثل مواد چسبنده، لاستیك های درب را مرتباً بررسی كنید و در صورت نیاز اقدام به تمیز كردن لاستیك درب یخچال نمایید. خرابی استوپر یخچال،  استوپر در یخچال فریزر، قطعه ای است كه وظیفه دارد درب را به داخل بكشد و به آرام بسته شدن آن كمك كند. اگر به هر دلیلی این قطعه خراب شود یا گیر كند، علت سخت باز شدن درب یخچال است و باید سریعتر تعمیر یا تعویض شود. خشك شدن لاستیك دور درب و از دست رفتن حالت عادی آن، باعث می شود درب یخچال به سختی باز و بسته شود. نرم بودن لاستیك دور درب، جریان هوا را به سرعت به داخل یخچال هدایت كرده و درب را به آسانی باز می نماید. هنگامی كه یخچال دچار نشتی گاز می شود، برای پر كردن مجدد گاز یخچال، تعمیركار مجبور است لوله های دور درب را بردارد. با برداشتن این لوله ها، انعطاف و نرمی لاستیك از بین میرود و لاستیك دور درب خشك می شود.  از مواردی است كه موجب بروز  سخت باز شدن درب یخچال می شود نمایندگی بوش حسینیان  هر زمان شما مشتریان عزیز به كمك نیاز داشتید ما كنار شما اماده خدمت هستیم تا خیالی اسوده داشته باشید.

علت سخت باز شدن درب یخچال بوش-  ما تلاش كردین در مورد علت سخت باز شدن درب یخچال بوش و تغییر جهت باز شدن درب یخچال - خشك شدن نوار درب یخچال - بست درب یخچال - علت چسبندگی درب یخچال - تعمیر لولای درب یخچال - چسبناك شدن لاستیك - آهنربای درب یخچال - سنگین شدن در یخچال كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 38474400  تماس برقرار نمایید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت خدمات و قطعات مطلع شوید.