تاریخچه بوش


 

روبرت بوش در سال 1933 اولین خط تولید لوازم خانگی بوش را با یخچال راه اندازی كرد، شعار روبرت بوش رضایتمندی مشتری بود، و همیشه سعی در جلب رضایت مصرف كننده داشت و در سال 1958 توانست اولین لباسشویی تمام اتوماتیك بوش را به بازارعرضه كند. حال این برند المانی  توانسته است جایگاه ویژه ای در میان مصرف كنندگان در سراسر دنیا كسب نماید .روبرت بوش به دلیل دیدگاه متفاوتی كه نسبت به مشتری مداری داشت توانست مسیر متفاوتی را در زمینه تولید لوازم برقی دنبال كند و از این حیث به دلیل این تفكر ، برند بوش محبوب می باشد.

لوازم خانگی بوش دوست دار طبیعت

یكی از دیگر دلایل محبوبیت لوازم خانگی بوش مصرف كم ان در سطح انرژی میباشد. مهندسین این شركت با به كار گیری تكنولوژی و فناوری های جدید در محصولات خود توانسته اند كم مصرف ترین لوازم برقی خانگی را تولید كنند. مصرف اب لوازم خانگی بوش در حدود %70 نسبت به دیگر برند ها مصرف كمتری  دارد. مصرف برق نیز در لوازم خانگی بوش تا %50 كمتر از لوازم خانگی های دیگر در برند های رقیب می باشند،به غیر از مصرف انرژی كه بدان اشاره كردیم كیفیت و قطعات بوش با طول عمر بسیار بالا نیز از مواردی است كه طرفداران ان را به خریداران دائمی این محصول تبدیل كرده است

 

كد IR در لوازم خانگی بوش به چه معناست؟

در مورد كد IR باید بگوییم كه این علامت اختصاری كشور ایران می باشد كه در انتهای كد محصولات لوازم خانگی بوش قرار گرفته است دلیل ان هم این است كه وقتی شركت بوش در هر كشوری كد نماینده فروش دارد محصولاتی كه توسط بوش وارد ان كشور میكند را با كد ان كشور مشخص می كند كه این محصول توسط شركت بوش به ان كشور ارسال شده است.